Posem a la vostra disposició el text de la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa - LOMCE - que va aprovar el Consell de Ministres el passat divendres 17 de maig.
Disposeu també al final de la notícia de l'enllaç al primer document que hem elaborat des de la FE CCOO per comparar aquest text amb l'anterior.
Anirem publicant, en aquesta mateixa notícia, les següents aportacions a la comparativa que anem realitzant.
- Text de la LOMCE aprovada al Consell de Ministres (17/05/2013)
- Anàlisi dels canvis a la LOMCE en la versió del Consell de Ministres
- Text de la LOMCE aprovada al Consell de Ministres amb els canvis assenyalats en roig
- ANÁLISIS AL DICTAMEN DEL CONSEJO DE ESTADO SOBRE EL ANTEPROYECTO DE LA LOMCE(+)
- Aturem la LOMCE: Raons per rebutjar la LOMCE
- 10 raons per dir "no" a la llei Wert
- El MUCE aconsegueix un front comú al Parlament per demanar la retirada de la llei Wert
- Inform@ digital núm 5. La LOMCE, una llei classista i centralista. Gener 2013
- Recull de temes relacionats amb la LOMCE publicats al web de CCOOEducació (+)
- Raons contra la LOMCE, per Jurjo Torres
(Us recomanem baixar el document)
- Com serà el nou sistema educatiu amb la LOMCE? (enllaç al PDF)(Us recomanem baixar el document)
- Avantprojecte de Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (versió gener 2013)
-
> Comparativa de les versions 2 i 3 dels Avantprojectes LOMCE
> Text de l'avanprojecte de LOMCE, versió 3 (MECD)
Anàlisi de la LOMCE:
- La LOMCE, una llei classista i centralista (pdf)
- Document: EL MUCE davant La LOMCE (pdf)
- Carta que el Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) hem presentat a tots els grups parlamentaris del Parlament de Catalunya el 13 de març de 2013.
- Classifica l’alumnat i centralitza competències
- La LOMCE una llei autoritària
- Filosofia i principis de la LOMCE
- Una llei centralista. Una llei contra el català
- Una llei més confessional i adoctrinadora
- Una llei antidemocràtica
- Una llei classista i segregadora
- La formació professional devaluada
- Una concepció antiquada i retrògrada sobre l’educació