Borsa de treball de personal d'administració i serveis
La borsa de treball de personal d'administració i serveis té com objecte disposar de persones candidates per a cobrir, en règim de contractació laboral temporal, els llocs de treball vacants i substitucions necessaris per a la prestació dels serveis del Departament d'Ensenyament mentre no es produeixi la seva cobertura pels procediments de provisió i selecció definitius establerts.
Poden participar en aquesta convocatòria ordinària les persones que reuneixen els requisits per formar part dels blocs 1, 2 i 3 de la borsa de treball, per les categories professionals i els àmbits geogràfics que s'especifiquen en la Resolució de convocatòria.
Les persones que formen part de la borsa de treball han de confirmar la seva participació mitjançant la web de l'aspirant.
Les persones que estiguin interessades en formar part de la borsa de treball han de formalitzar la sol·licitud d'incorporació.
Termini de presentació de sol·licituds: del 16 de juny al 5 de juliol de 2012
Més info (Departament)(+)