26 de febrer del 2013

Carta d'una professora als seus companys en solidaritat amb delegats/ades tancats

De: Isis Alcolea Otero
Data: 25 de febrer de 2013 23.03
Assumpte: Tancada d'alguns delegats a la governació
 



Hola a tothom,

Estic cansada, com tots nosaltres, després d’un dia molt dur a l’institut. Cansada d’haver d’enviar als alumnes al pati a les hores de guàrdia ja que no tenim recursos personals i negar així la seva educació, cansada de veure companys amb cara de febre i esternuts constants, cansada de no tenir el dret de posar-nos malalts sense minvar el nostre salari, cansada de sentir a dir que hem de donar les gràcies per tenir una feina i una nòmina.  

Algú m'ha dit avui que les persones s’acostumen al maltractament i el normalitzen i jo no vull normalitzar el que estan fent amb el nostre col·lectiu i molt menys veure con els docents esgoten les seves forces i això repercuteix en la qualitat de l’educació. Perquè no m’agrada que els docents perdin les seves il·lusions, els seus ideals.

Per això, recolzo la tancada d’alguns delegats a la governació i demà mostraré el meu suport amb la meva -ja gastada i també cansada- samarreta groga. I expressaré el meu rebuig a la sortida de l’escola. Sé que no és una idea innovadora, ni impactant, fins i tot esgotada, però alguna cosa he de fer.

Algú m’acompanya??

Una abraçada,

Mª Carmen Alcolea





 

Formació professional Aturem la LOMCE Opinió Ens roben la paga! SOMescola
Imprescindibles de la Pública Imprescindibles de la Concertada Imprescindibles del Professorat interí i substitut Docents en lluita Projecte de llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local
Lleure educatiu en lluita! Educació Ajuntament Barcelona Accés a la borsa interins docents Web ensenyament públic Web treballadors concertada