Gestió de l'aula i atenció a la diversitat
OCTUBRE
|
NOVEMBRE
|
|||||||||||||
DL
|
DM
|
DC
|
DJ
|
DV
|
DS
|
DG
|
DL
|
DM
|
DC
|
DJ
|
DV
|
DS
|
DG
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
2
|
||||||||
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
DESEMBRE
|
||||||
DL
|
DM
|
DC
|
DJ
|
DV
|
DS
|
DG
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
Objectius:
Curs adreçat al professorat per a la millora de la tasca docent.
Es proporcionen metodologies per a una bona
gestió de l'aula, eines per conèixer millor l’alumnat i a nosaltres mateixos
com a docents, recursos per gestionar els conflictes i dinàmiques per
cohesionar el grup-classe.
Es treballen
metodologies diverses que poden ajudar a fer més eficaç l'aprenentatge dels
alumnes. Es mostren tècniques per diversificar el treball.
|
Continguts:
-
Gestió i clima d'aula
-
Pautes d'observació
-
Resolució de conflictes
-
Prevenció del
maltractament entre iguals.
-
Els rols a l'aula
-
El lideratge
-
Programa CESC
-
El sociograma
-
Educació emocional
-
PNL i coaching
-
Tractament de les
conductes disruptives
-
Treball cooperatiu a
l'aula
-
Intel·ligències múltiples
-
Escoltar a l’aula
-
La motivació per a tots
|
Per a més informació: