On i com es pot presentar reclamació o recurs?
Quin és el procediment de registre d'entrada dels recursos o reclamacions?
En el cas que s'opti per presentar la documentació en una oficina de correus, es farà en sobre obert per tal que sigui datada i segellada pel funcionari de correus abans que sigui certificada.
Les sol·licituds, escrits, recursos, reclamacions i comunicacions que els ciutadans adrecin als òrgans de les administracions públiques podran presentar-se:
a) Als registres dels òrgans administratius als quals es dirigeixin (en el nostre cas, Departament d'Ensenyament...)
b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyi a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol Administració de les Comunitats Autònomes, o a la d'alguna de les Entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'hagués subscrit el Conveni oportú.
c) A les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'estableixi.
d) A les representacions diplomàtiques o oficines consolars d'Espanya a l'estranger.
e) A qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigents.
****************
Correus:
porteu un sobre obert, amb totes les reclamacions al seu interior, i una còpia de les diferents reclamacions... L'administratiu de correus us ha de segellar les còpies que us quedeu i els full de dins... I certifiqueu la carta. Les dues coses us serviran de registre i justificant d'entrega... Envieu-la als Serveis Centrals del Departament d'Ensenyament (Via Augusta), Via Augusta, 202-226, 08021 Barcelona
Dissabte?:
Carrer de Bergara, 12
08002 Barcelona Telèfon 93 520 90 00 Fax 93 520 96 61
Horari de registre
de dilluns a divendres, de 9 a 17.30 h; dissabtes, de 9 a 14 h.
Horari d'estiu (del 16 de juny al 15 de setembre):
de dilluns a divendres, de 8 a 15 h; dissabtes, de 9 a 14 h.
Tema: